BrandboxBrandboxBrandboxBrandboxBrandboxBrandboxBrandbox

Experience Design & Concepts

IPRO richt zich op het creëren van zoveel mogelijk onderscheidende elementen in de gastbeleving gedurende het verblijf. Met innovatieve ‘experience concepts’helpen wij u om de gast continue te blijven verrassen, toegevoegde waarde te creëren en de gepercipieerde prijs-kwaliteitverhouding naar een hoger niveau te brengen. 

We proberen ons hierbij te richten op de emotie, beinvloeding en profilering van de (potentiele) hotelgast. Met de ondersteuning van marketingtechnieken en gebruikmaking van sociale netwerken zijn we in staat om doelgroepen te benoemen en de behoeftes te definieeren. Zo zijn we in staat om concepten te ontwikkelen die heel gericht een doelgroep aanspreekt en naadloos is te integreren in bestaande hotelconfiguraties.

Story telling 

De identiteit van het hotel koppelen aan een pakkend onderwerp geeft kracht aan het concept en optimaliseert de gastbeleving. Het thema of onderwerp moet uiteraard de interesse hebben en afgestemd worden op de doelgroep maar het is van groot belang dat het goed wordt verteld en consequent wordt doorgevoerd. Vele ontwerpers geven hiervan prachtige voorbeelden in alle grote wereldsteden te zien en bewijzen dat deze formule werkt. "Story telling" is HOT en de hotelgasten zijn bereid meer te betalen voor deze extra "beleving". En hierbij geld zeker; How perfectly executed, the higher the profits 

Vitality Room

Zo ontwikkelde IPRO ook het Vitality Room Concept. In dit concept belichten we de persoonlijke vitaliteit vanuit de gastbeleving in een hotel. De gezondheid speelt hierbij een grote rol. We proberen een omgeving te realiseren waarin de gast zich niet alleen optimaal veilig (op meerdere fronten) voelt maar vooral ook zijn persoonlijke balans kan vinden.

Of het nu gaat om ontspannen of juist inspannen, de stress van de dag kan verwerken en zich op te laden voor een energieke date of om van een optimale nachtrust te genieten en de volgende dag weer vol energie aan de slag te kunnen gaan. Dat alles kan in “The Vitality Room”.